Вивчаємо творчість Василя Земляка
12 березня
Тема. Василь Земляк. "Лебедина зграя" як зразок "химерної прози". Проблематика революції і громадянської війни крізь призму національних характерів і типів. Особливості жанру і стилістики письма.
Завдання:
1. Опрацювати біографію письменника ( підручник, с. 271).
2. Прочитати "Лебедину зграю".
3. Виписати визначення "химерної прози".
4. Виписати проблематику повісті.
Конспект на "ВсеосвітіВивчаємо творчість Романа Іваничука
17 березня
Тема. Роман Іваничук. "Мальви" - історичний роман про зраду і яничарство. Історична основа твору - активна діяльність яничарського корпусу в Османській імперії 1638 - 1648 рр. Особливості характеротворення персонажів.
Завдання:
1. Опрацювати біографію письменника ( підручник, с. 277).
2. Прочитати(скорочено) роман "Мальви".
3. У зошитах письмово:
- назвати основні риси історичного роману; вказати, які історичні романи вивчали;
- пояснити значення слова "яничари";
- схарактеризувати один з образів роману (на вибір).
19 березня
Тема. Павло Загребельний. "Роксолана" - масштабний історичний роман про часи XV -XVI ст. Образ Роксолани, дивовижної дівчини з Прикарпаття Анастасії Лісовської.
Завдання:
1. Опрацювати біографію письменника ( підручник, с. 273).
2. Прочитати(скорочено) роман "Роксолана".
3. Проаналізувати образ головної героїні твору та його осмислення автором (письмово).
4. Розглянути портрет Роксолани пензля Матео Пагані. Вважається, що ця картина написана з натури. Чим вас вразив цей образ султани? (усно)
Стаття "Сильні українки"
Стаття "Сильні українки"
Вивчаємо творчість Валерія Шевчука
31 березня
Тема. Валерій Шевчук. "Дім на горі"- роман-балада про любов. Ідея формування особистості через психоінтуїтивне пізнання її долі.
Завдання:
1.Опрацювати біографію письменника (підручник, с.279).
2.Прочитати (скорочено) "Дім на горі".
3.Записати в зошити проблематику роману.
4.Дати письмову відповідь, що для вас означає слово "дім". Скласти з цих слів "асоціативний рядок"(Дім - це сім'я, любов і т.д.).
5.Пояснити письмово,що символізує "дім на горі" у В.Шевчука.
Тема. Ервін Умеров. Життєвий і творчий шлях кримськотатарського письменника як відображення історії народу. Тема депортації кримських татар - наскрізна у творчості митця.
Завдання:
1.Переглянути відео.
2.Ознайомитися з біографією Умерова (підручник, с.288-289).
3. Переглянути відео.
4.Написати невеликий конспект про депортацію кримських татар.
7 квітня
Тема. Ервін Умеров. "Самотність" - розповідь про останній день життя пса Сабирли, через відчуття якого подано найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар. Символічність образу Сабирли.
Завдання:
1.Прочитати оповідання "Самотність".
2.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.289-293).
3.Виписати визначення алегорії.
4.Письмово проаналізувати алегоричність образу пса Сабирли.
5. Розглянути пам'ятник дітям, що загинули в німецькому концтаборі в Криму. Яке враження викликає дитяча фігурка серед каміння? (усно)
9 квітня
(дві теми)
Тема. Контрольна робота. Література епохи "соціалістичного реалізму" й кримськотатарська література.
Завдання:
Дати розгорнуті відповіді на запитання (можливо, знадобиться пригадати матеріал).
Тема. Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація наприкінці XX - на початку XXI ст. Визначальні риси постмодернізму.
Завдання:
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.295-298).
2.Виписати визначення постмодернізму.
3.Переглянути відео.
4.Виписати назви постмодерних літературних гуртів (с.297).
Тема. Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація наприкінці XX - на початку XXI ст. Визначальні риси постмодернізму.
Завдання:
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.295-298).
2.Виписати визначення постмодернізму.
3.Переглянути відео.
4.Виписати назви постмодерних літературних гуртів (с.297).
14 квітня
Тема. Постпостмодернізм і література сьогодення. Естетика постпостмодернізму. Риси стилю.
Завдання:
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.298-299).
2.Виписати визначення постпостмодернізму і його основні риси (с.298).
3.Виписати й вивчити визначення андеграунду (с.299).
Тема. Поезія. Ігор Римарук. "Обнови" - типова постмодерна стилістика й поетика вірша. Центральна ідея - покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху.
Завдання:
1. Уважно переглянути відео.
Тема. Поезія. Ігор Римарук. "Обнови" - типова постмодерна стилістика й поетика вірша. Центральна ідея - покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху.
Завдання:
1. Уважно переглянути відео.
2. Прочитати поезію І.Римарука "Обнови".
3. Записати, які ознаки постмодернізму властиві цій поезії (допоможе текст).
16 квітня
Тема. Василь Герасим'юк. "Аркан" - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу.
Завдання:
1. Пригадати, що таке верлібр.
2.Уважно прослухати вірш "Чоловічий танець" ("Аркан").
3.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.300-301).
4.Дати письмові відповіді на запитання:
-З якою промовою автор звертається до майбутніх чоловіків?
-Який філософський смисл Герасим'юк вкладає у ритуал танцю?
Тема. Юрій Андрухович. "Астролог", "Пісня мандрівного спудея", "Козак Ямайка".
Завдання:
1. Переглянути відео про поета.
2.Прочитати поезії Андруховича .
3.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.301-302).
4.Підготовка до ЗНО. Виконати на Освіторії
iLearn тест "Усна народна творчість", надіслати фото.
21 квітня
Тема. Юрій Іздрик. "Вишиванка", "Молитва". Пошук форм вираження нового світовідчуття у поезії; роль візуалізації у творчості поета.
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією поета за посиланням.
2. Прослухати вірш "Молитва" у виконанні автора.
3.Прочитати поезію "Вишиванка"
4.Опрацювавши теоретичний матеріал підручника (с.302-304), відповісти письмово:
- Яким постає ліричний герой "Молитви" ? Чи можуть читачі визначити, що його хвилює, дратує, завдає болю, утішає, дарує надію тощо?
Тема. Марія Матіос. "Триєдина перспектива" (цикл); "Прості вірші" (цикл) - поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною.
Завдання:
1.Прочитати обидва цикли поезій.
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.304-305).
3.Довести або спростувати тезу: «Лірична героїня Марії Матіос - це сильна жінка в сучасному світі, яка залишається жіночною» (письмово).4.Підготовка до ЗНО. Виконати на Освіторії iLearn тест "Слово про похід Ігорів", "Повість минулих літ", надіслати фото.
23 квітня
Тема. Сергій Жадан. "Музика, очерет...", "Смерть моряка". Збірка "Тамплієри"- поетичний щоденник за 2015-й - першої половини 2016 року.
Завдання:
1.Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням.
2.Переглянути відео на вірш С. Жадана "Смерть моряка".
3.Переглянути відео про збірку "Тамплієри".
4. Дати письмові відповіді на запитання:
-Чому збірка Жадана "Тамплієри" є актуальною нині? Про що вона?
-Хто такі тамплієри?
Тема. Проза, есе. Галина Пагутяк. "Зачаровані музиканти" - роман-феєрія; села й містечка Галичини як прояв місцевого колориту та історичного тла оповіді; містичні й міфологічні алюзії в романі.
Завдання:
1.Ознайомитися з особистим сайтом письменниці за посиланням.
2.Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням.
3.Письмово дати відповідь на питання:
- Які проблеми порушує Галина Пагутяк у романі «Зачаровані музиканти»?
28 квітня
Тема. Мирослав Дочинець. "Криничар".
Завдання:
1.Ознайомитися з автором, переглянувши відео про Дочинця.
2.Переглянути буктрейлер про роман "Криничар".
3.Скориставшись матеріалом за посиланням, написати, які проблеми піднімає Дочинець у романі.
Тема. Юрій Андрухович. "Shevchenko is OK" - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з "людським обличчям".
Завдання:
1.Прочитати есе (повністю) або прослухати.
2.Записати, які факти з життя Т. Шевченка стали для вас новими. Яка нова інформація про поета вас зацікавила або вразила, стала несподіваною?
30 квітня
Тема. Оксана Забужко. "Казка про калинову сопілку". Міфологічна основа повісті; жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка обертається напруженою психологічною драмою.
Завдання:
1.Переглянути блог "Оксана Забужко" за посиланням.
2.Прочитати "Казку про калинову сопілку".
3.Дати письмову відповідь на запитання 2 (підручник, с.311).
Тема. Сергій Жадан. "Ворошиловград"- "жорсткий, меланхолійний та реалістичний" твір про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право на буття.
Завдання:
1.Переглянути відео про зйомки фільму "Дике поле"("Ворошиловград").
2.Переглянути фільм "Дике поле" (2018 р.) за романом Сергія Жадана "Ворошиловград".
3.Дати письмове пояснення назві роману.5 травня
Тема. Марія Матіос. "Майже ніколи не навпаки" - сімейна сага в новелах. Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії, роль їх.
Завдання:
1. Виписати визначення саги (за посиланням).
2. Переглянути буктрейлер.
3.Прочитати (скорочено) роман "Майже ніколи не навпаки".
4. Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.313-314).
Тема. Софія Андрухович. "Фелікс Австрія" - бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп провінційного містечка. Особливості оповіді - щоденник головної героїні Стефи.
Завдання:
1.Переглянути відео про авторку та роман "Фелікс Австрія".
2.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.314-315).
3.Знайти в інтернеті читацькі відгуки та рецензії на роман «Фелікс Австрія». Визначити основні тези твору.
7 травня
Тема. Драматургія. Олександр Ірванець. "Маленька п'єса про зраду для однієї актриси" - жанр антимюзиклу; типово постмодерні літературні й музичні ремінісценції й алюзії.
Завдання:
1. Переглянути відео про О.Ірванця.
2. Прочитати "Маленьку п'єсу про зраду для однієї актриси".
3.Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.316).
4.Записати визначення понять мюзикл, ремінісценція.
Тема. Центральна тема "Маленької п'єси про зраду для однієї актриси" - розгляд феномену зради.
Завдання:
1.Опрацювати матеріал за посиланням.
2.Записати проблеми, які порушив у творі О.Ірванець (допоможе стаття).
3.Пояснити символічність назви п'єси.
12 травня
Тема. Читацький практикум. Читання творів сучасної актуальної літератури. "Ключ" до прочитання постмодерних і постпостмодерних творів. Деконструкція і дешифрація як один із методів прочитання.
Завдання:
1.Опрацювати теоретичну частину підручника на с.317.
2.Повторити постмодернізм, переглянувши відео.
3.Відкривши QR-код у підручнику на с.2, виконати 1 варіант тесту у форматі ЗНО (в зошиті записати номер питання й літеру).
Тема. Урок позакласного читання. Василь Шкляр. "Маруся".
Завдання:
1.Переглянути відео.
2.Прочитати рецензію на роман "Маруся" за посиланням.
3.Зі статті вибрати інформацію про Олександру Соколовську (Марусю) і записати невелике повідомлення про героїню.
14 травня
Тема. Контрольна робота. Постмодернізм і постпостмодернізм (тестування).
Завдання:
Увага!!! Термін виконання - до 18 травня.
Тільки одна спроба проходження.
Час проходження - 45 хв.
Тема. Література рідного краю. Поезія Тетяни Андрушко.
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією поетеси за посиланням.
2.Переглянути буктрейлер на книгу "Весни навідувався птах".
Тема. Література рідного краю. Поезія Тетяни Андрушко.
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією поетеси за посиланням.
2.Переглянути буктрейлер на книгу "Весни навідувався птах".
3.Ознайомитися з поезіями Т. Андрушко "Не хочу", "Цвіт", "Любов", "Не обмани себе..." (за посиланням).
4.Дати відповіді на запитання:
- Які філософські проблеми порушує авторка?
- У чому вбачає сенс життя?
19 травня
Тема. Повторення. Усна народна творчість.
Завдання:
1.Переглянути відео.
2.Виконати тест за посиланням. Надіслати скрін.
3.Виконати вправу. Надіслати скрін.
Тема. Повторення. Давня українська література.
Завдання:
1.Переглянути відео.
2.Виконати тест за посиланням. Надіслати скрін.
3.Виконати вправу. Надіслати скрін.
Тема. Повторення. Давня українська література.
Завдання:
1.Переглянути відео.
2.Виконати тест за посиланням. Надіслати скрін.
3.Виконати вправу (взято з інтернету; знайти помилку у відповіді одного із завдань, надіслати правильну відповідь).
21 травня
Тема уроків. Повторення. Література кінця 18 - початку 20 ст.
Завдання:
1.Переглянути відео.
2.Виконати тест за посиланням. Надіслати скрін.
3.Пригадати творчість Т.Шевченка, переглянувши відео.
4.Пригадати уривки з віршів Т.Шевченка.
5.Переглянути відео.
6.Виконати тест за посиланням.
7.Переглянути відео.
8.Виконати тест за посиланням.
26 травня
Теми. Повторення. Література 20 століття. Твори українських письменників-емігрантів.
Завдання:
Виконати завдання пробного ЗНО, попередньо зареєструвавшись за посиланням. Після виконання роботи надіслати скрін кількості набраних балів.
28 травня
Тема. Повторення. Сучасний літературний процес.
Завдання:
1.Переглянути відео. Відновити в пам'яті матеріал.
Тема. Підсумковий урок.
Завдання:
Переглянувши відео, усно виконати тести.
Немає коментарів:
Дописати коментар